استاد عبدالرضا منتظری

عبدالرضا منتظری، مدرس برتر درس ریاضی موسسه حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظری

عبدالرضا منتظری، مدرس برتر درس ریاضی موسسه حرف آخر

نحوه تدریس استاد منتظری

بسیاری از دانش آموزان برای کنکور، درس ریاضی را اصلا مطالعه نمیکنند  یا جزء درس هایی به حساب می آورند که درصد کمی از آن را در کنکور تست میزنند .

 

 

اما اگر این دانش آموزان  فقط یک بار از پکیج آموزش ریاضی  استاد منتظری استفاده کنند  دیگر هیچ وقت چنین  تفکر و طرز فکری را نخواهند داشت .
استاد منتظری دارای  کارشناسی مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی اصفهان است و همچنین جزء مدرسان برتر و ممتاز  کنکور در ایران هستند . از آموزش ریاضی با استاد منتظری لذت ببرید و فرمول های زیاد و روش های گیج کننده را دور بریزید و سوال هایی را که ، طراح کنکور امکان دارد در کنکور مطرح کند را ، خودتون از قبل حدس بزنید و حل کنید .

استاد منتظری از الگو های کلی و شهودی برای تدریس استفاده میکند و مفهوم درس را کامل به دانش آموزان با تعدادی تمرین زیاد آموزش میدهد .استاد منتظری با متد فوق العاده ای که دارد( تمرین و تکرار و انیمیشن سازی) درس ریاضی را کاملا متفاوت و مفهمومی به دانش آموزان یاد میدهد و همچنین با حل کردن تعداد سوال های زیاد، باعث می شود کل مبحث برای دانش آموز جا بیفتد و یاد بگیرد .





برای سفارش پکیج و یا مشاوره لطفا با شماره تلفن 09109421752 تماس بگیرید و یا به آیدی  telegram.me://harfeakhar_moshaverr  در تلگرام پیام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.